Prowadząc bloga, sklep online lub stronę firmową zauważasz, że Twoje starania praktycznie nie dają żadnych skutków w postaci większego zainteresowania stroną www? W takim razie na pewno rozważasz współpracę z agencją SEO, aby wykonali oni profesjonalne pozycjonowanie strony. Na co w takim przypadku możesz tak naprawdę liczyć? Jakie zadania wchodzą w ich usługi SEO?

Audyt SEO

Bez wątpienia firma pozycjonerska przede wszystkim wykona na Twojej stronie audyt SEO. Zadaniem takiego audytu jest określenie w sposób możliwie jak najbardziej precyzyjny i szczegółowy stanu witryny internetowej. Badana jest struktura witryny, adresy URL, treści umieszczone na stronie, linki, a także niewidoczny na pierwszy rzut oka kod źródłowy. Oczywiście analitycy wykonują audyt SEO za pomocą specjalistycznych narzędzi, które są przeznaczone do tego celu.

Optymalizacja strony

Po wykonaniu audytu strony przychodzi czas na kompleksową optymalizację witryny internetowej. Tutaj zadaniem agencji marketingowej jest zoptymalizowanie strony, aby była ona jak najlepiej traktowana przez algorytmy wyszukiwarki Google. Jak czytamy na stronie www.zpowiatu.pl w dziale IT, specjaliści zajmują się przede wszystkim back endem. Im lepsza optymalizacja, tym większa szansa na to, że strona zacznie znacznie częściej pojawiać się w Google, no i będzie zajmować coraz wyższe pozycje w wynikach wyszukiwania.

Zadania mające na celu podniesienie pozycji w wynikach wyszukiwania

Po wykonaniu audytu SEO i optymalizacji strony internetowej, kolejnymi zadaniami, które wykonują agencje oferujące pozycjonowanie stron internetowych to m.in. link building, content marketing, czy też promocja w social mediach. Oczywiście wszystkie te usługi mają za zadanie wypozycjonować stronę internetową jak najlepiej i jak najszybciej, aby klienci zaczęli docierać do naszej oferty przez wyszukiwanie w wyszukiwarce Google.